نمایه نویسندگان

ا

  • ابتکاری، محمد حسین تحلیل نشانه‌شناسی برساخت‌ تصویر زن در کتب درسی با تأکید بر دیدگاه بارت [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 43-60]
  • اسدی، حسن ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
  • افتخاری، جابر برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • افتخاری، حجت برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • افتخاری، حجت ارتقاء کیفیت آموزش خاصیت توزیع‌پذیری ضرب و یادگیری معنادار با استفاده از الگوی تدریس پیش سازمان‌دهنده( درس پژوهی) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 11-30]
  • افتخاری، حجت طراحی الگوی تدریس ضرب کسر در عدد(عملگر) با تاکید برتقویت هوش فضایی دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهدای مشکان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 11-32]
  • افسری، علی ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • افسری سرداری، بتول نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
  • افلاکی فرد، حسین رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
  • اکبری، محمدرضا رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
  • اله کرم تاجدی، پروین ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
  • اناری نژاد، عباس رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
  • اناری نژاد، عباس بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]

ب

  • باصری، محمد پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]

خ

  • خاکسار، فاطمه رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]

د

  • دژکوهی، محمدجواد رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]

ذ

  • ذاکری، مختار تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]

ر

  • رستگار، محمدرضا پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
  • روان، زهرا تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]

ز

  • زارعی، حیدرعلی تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
  • زارعی، عاطفه بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]

س

  • ستاری، صدرالدین مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]

ش

  • شاهسنی، شهرزاد بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
  • شفیعی سروستانی، مریم بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانش‌آموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
  • شمشیری، بابک ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
  • شهسواری، سارا ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • شیروانی شیری، علی رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]

ص

  • صالحی، محمد رضا ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
  • صفری مهجن آبادی، محمد بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]

ط

  • طالبی، احسان پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
  • طالبی، احسان آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]

ع

  • عابدی، زهرا طراحی الگوی تدریس ضرب کسر در عدد(عملگر) با تاکید برتقویت هوش فضایی دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهدای مشکان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 11-32]
  • عاشقی، بهنام سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • عزتی لارسری، ابراهیم سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • عسکری، صفورا بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانش‌آموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
  • عظمی، مسعود ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • علیدادی، علیرضا آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • علیرضایی، رویا مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]

غ

  • غلامی، اعظم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
  • غلامی، ندا ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]

ف

  • فراست، حسین ارزیابی میزان ارتباط محتوای درسی کتاب های علوم تجربی مقطع ابتدایی با گرایش های مختلف علوم پایه [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 31-45]

ق

  • قربانی، محمدرضا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]

ک

م

  • محبی، شهلا تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • مزارعی، مصطفی پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
  • مزارعی، مصطفی آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • مسلمی، فهیمه برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • مکی ابادی، مریم ارتقاء کیفیت آموزش خاصیت توزیع‌پذیری ضرب و یادگیری معنادار با استفاده از الگوی تدریس پیش سازمان‌دهنده( درس پژوهی) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 11-30]
  • مکی ابادی، مریم طراحی الگوی تدریس ضرب کسر در عدد(عملگر) با تاکید برتقویت هوش فضایی دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهدای مشکان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 11-32]
  • موسوی، فرانک تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • موسوی، فرانک نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]

ن

  • ناظمیان، صدیقه بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
  • نعمت اللهی، سوسن رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • نورپیشه، ندا آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • نوروزی، رضاعلی رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]

ی

  • یوسفی، محمد جواد ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]