آ
-
آب روشن، حسن
پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
-
آق آتابای، آمنه
مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
ا
-
احمدی، فاطمه
اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
-
ازادی دهبیدی، فاطمه
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]
-
اسماعیلی، بهرام
نقش واسطهای هدفگذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
-
افلاکی فرد، حسین
رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 22-40]
-
افلاکی فرد، حسین
رابطه بین شیوه های فرزند پروری و الگوهای ارتباطی خانواده با خود تنظیمی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 85-103]
-
امیری، مهدی
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 54-67]
-
امیری، مهدی
بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-100]
-
اناری نژاد، عباس
رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-21]
-
انصاری، لیلا
اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]
ب
-
بحرینی، مجید
معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصتها و محدودیتهای درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعهی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
-
بدری گرگری، رحیم
نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت گیری هدف در پیشبینی هیجانهای تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]
-
بذرافکن، حمید
رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 22-40]
-
بیژنی، فاطمه
رابطه بین شیوه های فرزند پروری و الگوهای ارتباطی خانواده با خود تنظیمی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 85-103]
پ
-
پرتابیان، اکبر
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 54-67]
-
پناهنده، عباس
پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
-
پیری، موسی
مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
ت
-
ترک زاده، جعفر
رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارتهای سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
ج
-
جوانمرد، علی
نقش واسطهای هدفگذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
ح
-
حبیب پور، عباس
اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]
-
حبیبی، رامین
مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
خ
-
خرمائی، فرهاد
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]
-
خسروی، مهوش
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
ر
-
رئیسی، جعفر
نقش واسطهای هدفگذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
-
رضایی، احمد
مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
-
رضایی، هادی
مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
-
رفاهی، ژاله
پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
-
رنجبر، معصومه
اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 68-85]
ز
-
زابلی، مصطفی
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]
-
زمانی، بی بی عشرت
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
س
-
سبزی، ندا
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 26-51]
-
سپهری، کبری
معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصتها و محدودیتهای درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعهی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
-
سرافراز، مهدی رضا
رابطه ذهنآگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانشآموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]
-
سیادت، سیدعلی
بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]
ش
-
شفیعی، لاله
رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارتهای سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
-
شفیعی، هادی
نقش واسطهای هدفگذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
-
شهبازی، محمد رضا
تبیین پدیدار شناسی آموزگاران از تفکر خلاق کودکان در دبستان. [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 101-123]
-
شیروانی شیری، علی
فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 54-67]
ط
-
طباطبایی، فاطمه سادات
بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
ع
-
عظیم پور، احسان
طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]
ف
-
فرامرزی، فرحناز
رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
فکری، کاترین
اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 68-85]
-
فولادچنگ، محبوبه
بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
-
فولادچنگ، محبوبه
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 26-51]
-
فیروزبخت، سمیرا
بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
ق
-
قاسمی، نوشاد
اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]
-
قره آغاجی، سعید
نقش واسطهای جهتگیری هدف و درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]
-
قره آغاجی، سعید
نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت گیری هدف در پیشبینی هیجانهای تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]
-
قنبری، مهدی
معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصتها و محدودیتهای درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعهی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
ک
-
کریمی، هادی
نقش واسطهای هدفگذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
م
-
محمدی، مهدی
رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارتهای سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
-
محمدی جلالی، مجتبی
اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
-
مصرآبادی، جواد
طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]
-
مصلح امیردهی، هادی
بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]
-
مصلح امیردهی، هادی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
-
مومنی، خدامراد
رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
میرنسب، میرمحمود
نقش واسطهای جهتگیری هدف و درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]
و
-
ولیخانی، احمد
رابطه ذهنآگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانشآموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]
ه
-
هدایتی، اکبر
مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
ی
-
یارمحمد زاده، پیمان
طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]
-
یزدان بخش، کامران
رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
یوسفی افراشته، مجید
مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد