نمایه نویسندگان

آ

  • آرین فرد، ابراهیم شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]

ا

  • ابویی مهریزی، وجیهه اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
  • اسماعیلی، بهرام مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]
  • افتخاری، جابر درس پژوهی؛ چالش‌ها، پیامدها و راهکارها [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 91-103]
  • افتخاری، جابر تأثیر قصه‌گویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیش‌دبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
  • افتخاری، حجت درس پژوهی؛ چالش‌ها، پیامدها و راهکارها [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 91-103]
  • افتخاری، حجت تأثیر قصه‌گویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیش‌دبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
  • امیرتاش، علی محمد شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دوره‌های فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
  • اناری نژاد، عباس تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]

ب

  • بافنده، حسن رابطه هوش سیال و ویژگی‌های شخصیتی با تفکر واگرا در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 65-79]
  • بختیاری، ابوالفضل طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
  • بخش زاده، غلامرضا تأثیر قصه‌گویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیش‌دبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]
  • بسطام کیش، مهدی تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
  • بنی اسدی، طاهره تأثیر قصه‌گویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیش‌دبستان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 67-84]

ت

  • ترک زاده، جعفر طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]

ج

  • جعفری، راهب رابطه هوش سیال و ویژگی‌های شخصیتی با تفکر واگرا در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 65-79]

ح

  • حاتمی آبادشاپوری، زهرا تجربه زیسته من در دانشگاه فرهنگیان برای معلم شدن [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 29-52]
  • حجازی، اسد آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
  • حسین پور، حامد شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دوره‌های فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 85-101]
  • حیدری، ژیلا بررسی موانع معلمان در ارتقای نیازهای روان‌شناختی اساسی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 81-98]

خ

  • خالدی، اسد بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
  • خشنود، مرضیه تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالت‌های آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
  • خلیفه، رضا رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 31-43]
  • خلیفه، مصطفی رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 31-43]

د

  • دهقانی، مرضیه تحلیل محتوای کتاب های علوم دوره ابتدایی از نظر مقوله های سه گانه سواد تغذیه ای [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 69-90]

ر

  • رضایی، احمد ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیس‌های استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
  • رضایی آبگلی، علیرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیس‌های استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]

ز

  • زارعی، سیروس تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]

س

  • سقایی، بهرام بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 27-48]
  • سنگی، فروغ بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]

ش

  • شفیعی سروستانی، مریم چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]
  • شمشیری، بابک در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
  • شمشیری، بابک بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
  • شمشیری، بابک تدریس درس علوم پایه اول دوره ابتدایی به روش برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 11-27]
  • شیبانی، امید علی مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 53-68]
  • شیروانی شیری، علی در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
  • شیروانی شیری، علی تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالت‌های آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]

ص

  • صفری، فهیمه تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالت‌های آن در تربیت و آموزش [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 45-64]
  • صناعی، فرشته آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]

ع

  • عزیزی محمودآباد، مهران تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]

غ

  • غلامی، اعظم تحلیل محتوای کتاب های علوم دوره ابتدایی از نظر مقوله های سه گانه سواد تغذیه ای [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 69-90]
  • غلامی، اعظم تأثیر تدریس به روش آزمایشگاهی بر یادگیری مفاهیم زیست شناسی و مقایسه بین دانش آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 53-68]

ف

  • فرخی، افروز خوانشی از نظام آموزشی توسعه محور بر اساس دیدگاه های عقل گرایانه معتزله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 11-26]
  • فکری، کاترین مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 53-68]
  • فلاحی، عبدالخالق طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]

ق

  • قادری، عبدالرسول اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
  • قادری، عبدالرسول مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]
  • قاسمی، مهدی آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
  • قربانی، محمدرضا تأثیر تدریس به روش آزمایشگاهی بر یادگیری مفاهیم زیست شناسی و مقایسه بین دانش آموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 53-68]

ک

  • کشاورز، حبیب چگونه توانستم بی علاقگی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایم: اقدام پژوهی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 69-79]

م

  • مجتهدی زنجیر اباد، ابوالقاسم خوانشی از نظام آموزشی توسعه محور بر اساس دیدگاه های عقل گرایانه معتزله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 11-26]
  • محبی، محمد حسین آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
  • محمدی، مهدی طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
  • محمودی قوژدی، معصومه تحلیل محتوای کتاب های علوم دوره ابتدایی از نظر مقوله های سه گانه سواد تغذیه ای [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 69-90]
  • مرادی، سبحان تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]
  • مرزوقی، رحمت الله طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 99-122]
  • مهیمنی، آنوشا اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
  • مومنی، محمد بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 11-30]
  • میرسلیمانی، محمد حسین شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 81-98]

ن

  • نبوی زاده، راحله سادات در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 49-66]
  • نظرپور، محسن بررسی موانع معلمان در ارتقای نیازهای روان‌شناختی اساسی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 81-98]
  • نظری، خسرو آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 23-41]
  • نیکی، پویا تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 99-111]

و

  • وحیدی، محمد اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 43-52]
  • وحیدی، محمد مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]

ه

  • هدایتی، اکبر ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیس‌های استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
  • هدایتی، مصطفی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیس‌های استان قم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 11-22]
  • هوشمندی، فاطمه تدریس درس علوم پایه اول دوره ابتدایی به روش برنامه ی آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 11-27]

ی

  • یوسفی، محمد جواد مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 103-120]