آ
-
آموزش حسابداری
مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورت های مالی رشته حسابداری [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 1-16]
-
آموزش و پرورش
بررسی تحقق فرصتهای برابر یادگیری مبتنی بر حذف فاصله طبقاتی بر اساس قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه در آموش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-13]
-
آموزش و پرورش
بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 87-109]
-
آموزگاران
بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان درپایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 118-129]
ا
-
اجرا
بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 87-109]
-
اخلاق کاربردی
بررسی نگرش ها و گرایش های دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی (مطالعه موردی؛ دانشگاه فرهنگیان استان فارس) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 17-30]
-
استحکام روانی
ارتباط استحکام روانی و بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر اهواز [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 31-44]
-
الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-95]
-
امکان سنجی
بررسی قابلیت اجرایی"برنامه ریزی درسی دانشگاه محور"در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 67-86]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-95]
ب
-
بازسازی تجربه
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
-
بازطراحی شغلی
ارتباط استحکام روانی و بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر اهواز [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 31-44]
-
برنامه ریزی درسی دانشگاه محور
بررسی قابلیت اجرایی"برنامه ریزی درسی دانشگاه محور"در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 67-86]
پ
-
پژوهش
بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 14-24]
-
پهلوی دوم
تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة نظام آموزشی ایران دورة پهلویِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفههای هویّت ملّی با هویّت دینی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 29-45]
ت
-
تجارب تدریس
شناسایی تجارب تدریس معلمان تاریخ: رویکرد پدیدار شناسی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 12-16]
-
تجربۀ اسارت
رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 96-117]
-
تجربۀ رهایی
رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 96-117]
-
تحلیل محتوا
تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة نظام آموزشی ایران دورة پهلویِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفههای هویّت ملّی با هویّت دینی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 29-45]
-
تربیت بدنی
ارتباط استحکام روانی و بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر اهواز [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 31-44]
ج
-
جو مدرسه
بررسی میزان اثربخشی اجرای «طرح هوشمند سازی مدارس» و رابطه آن با جو یادگیری محور [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-64]
-
جو یادگیری محور مدرسه
بررسی میزان اثربخشی اجرای «طرح هوشمند سازی مدارس» و رابطه آن با جو یادگیری محور [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-64]
خ
-
خاطرات دوران تحصیل
رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 96-117]
-
خلاقیت
واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حلمسئله در کودکان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 46-66]
-
خودباوری
واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حلمسئله در کودکان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 46-66]
-
خودپنداره
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-31]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 25-36]
د
-
دانش آموز
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-95]
-
دانش آموزان
بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان درپایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 118-129]
-
دانش آموزان
روش تدریس معکوس؛ شیوه ای نوین بر کاهش کمرویی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 37-48]
-
دانشجویان
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 25-36]
-
دانشجویان
بررسی نگرش ها و گرایش های دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی (مطالعه موردی؛ دانشگاه فرهنگیان استان فارس) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 17-30]
-
دانشجوی علوم تربیتی
بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 14-24]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 25-36]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی نگرش ها و گرایش های دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی (مطالعه موردی؛ دانشگاه فرهنگیان استان فارس) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 17-30]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی قابلیت اجرایی"برنامه ریزی درسی دانشگاه محور"در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 67-86]
-
درس پژوهی
بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 14-24]
-
درس مطالعات اجتماعی
بررسی تاثیر درسپژوهی بر عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان سال پنجم ابتدایی شهر ساری [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 81-98]
-
دوره ابتدایی
بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارتهای فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 67-80]
-
دوره متوسطه
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-31]
-
دورۀ ابتدایی
رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 96-117]
-
دیویی
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
ذ
-
ذهنیت فلسفی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 48-59]
ر
-
راهبردهای فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-31]
-
رضایت شغلی
اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-13]
-
روش تدریس ترکیبی- مشارکتی
مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورت های مالی رشته حسابداری [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 1-16]
-
روش تدریس سخنرانی
مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورت های مالی رشته حسابداری [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 1-16]
-
روش تدریس فعال
مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورت های مالی رشته حسابداری [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 1-16]
-
روش معکوس
روش تدریس معکوس؛ شیوه ای نوین بر کاهش کمرویی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 37-48]
-
رویکرد پدیدارشناسی
شناسایی تجارب تدریس معلمان تاریخ: رویکرد پدیدار شناسی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 12-16]
-
رویکرد وجودی
اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-13]
س
-
سبکهای تدریس
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 48-59]
-
سنجش حافظه کاری
واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حلمسئله در کودکان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 46-66]
-
سند تحول بنیادین
بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 87-109]
ط
-
طراحی آموزشی
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-95]
ع
-
عزت نفس
واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حلمسئله در کودکان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 46-66]
-
علوم اجتماعی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 48-59]
-
عمل تربیتی
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-31]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی تاثیر درسپژوهی بر عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان سال پنجم ابتدایی شهر ساری [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 81-98]
-
عملگرایی
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
ف
-
فاصله طبقاتی
بررسی تحقق فرصتهای برابر یادگیری مبتنی بر حذف فاصله طبقاتی بر اساس قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه در آموش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-13]
-
فرا تحلیل زبان آموزی
فراتحلیل زبانآموزی به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 14-28]
-
فراترکیب
بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 87-109]
-
فرصتهای برابر یادگیری
بررسی تحقق فرصتهای برابر یادگیری مبتنی بر حذف فاصله طبقاتی بر اساس قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه در آموش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-13]
-
فلسفه
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
-
فلسفه تعلیموتربیت
بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 45-66]
-
فن آوری اطلاعات
فراتحلیل زبانآموزی به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 14-28]
ق
-
قانون برنامه پنجم توسعه کشور
بررسی تحقق فرصتهای برابر یادگیری مبتنی بر حذف فاصله طبقاتی بر اساس قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه در آموش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-13]
ک
-
کتابهای درسی تاریخ
تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة نظام آموزشی ایران دورة پهلویِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفههای هویّت ملّی با هویّت دینی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 29-45]
-
کلیدواژهها: درسپژوهی
بررسی تاثیر درسپژوهی بر عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان سال پنجم ابتدایی شهر ساری [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 81-98]
-
کمرویی
روش تدریس معکوس؛ شیوه ای نوین بر کاهش کمرویی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 37-48]
-
کودکان
واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حلمسئله در کودکان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 46-66]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-13]
گ
-
گرایش به تفکر انتقادی
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 25-36]
م
-
مدارس هوشمند
بررسی میزان اثربخشی اجرای «طرح هوشمند سازی مدارس» و رابطه آن با جو یادگیری محور [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-64]
-
مشکلات زبانی
بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان درپایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 118-129]
-
معلمان
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 48-59]
-
معلمان
بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارتهای فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 67-80]
-
معلمان
ارتباط استحکام روانی و بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر اهواز [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 31-44]
-
معلمان تاریخ
شناسایی تجارب تدریس معلمان تاریخ: رویکرد پدیدار شناسی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 12-16]
-
معلم پژوهنده
بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 14-24]
-
معنای مدرسه
رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 96-117]
-
مناطق دو زبانه
بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان درپایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 118-129]
-
مهارت فراشناختی
بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارتهای فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 67-80]
-
موانع
بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 87-109]
ن
-
نگرش ها
بررسی نگرش ها و گرایش های دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی (مطالعه موردی؛ دانشگاه فرهنگیان استان فارس) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 17-30]
-
نوآوری برنامه های درسی
بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارتهای فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 67-80]
ه
-
هوشمندسازی مدارس
بررسی میزان اثربخشی اجرای «طرح هوشمند سازی مدارس» و رابطه آن با جو یادگیری محور [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-64]
-
هویّت دینی
تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة نظام آموزشی ایران دورة پهلویِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفههای هویّت ملّی با هویّت دینی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 29-45]
-
هویت ملّی
تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة نظام آموزشی ایران دورة پهلویِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفههای هویّت ملّی با هویّت دینی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 29-45]
ی
-
یادگیری
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-95]
-
یادگیری زبان انگلیسی
فراتحلیل زبانآموزی به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 14-28]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد