نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و پرورش ابتدایی تبیین پدیدار شناسی آموزگاران از تفکر خلاق کودکان در دبستان. [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 101-123]
  • آیات قرآن کریم اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]

ا

  • ارزش تکلیف نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]
  • اسلام بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-100]
  • اضطراب اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
  • اضطراب امتحان پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه‏ های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]
  • اضطراب ریاضی رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
  • اعمال نفس فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 54-67]
  • الگوی مشارکتی رسمی مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
  • الگوی مشارکتی غیر رسمی مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
  • انگیزش تحصیلی اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 68-85]
  • اهداف پیشرفت پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه‏ های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]

ب

  • باورهای انگیزشی بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
  • باورهای انگیزشی نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 26-51]
  • باورهای دینی رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 22-40]
  • برنامه درسی بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]
  • برنامه درسی بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-100]
  • بی‌انضباطی طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]

پ

  • پایه ششم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
  • پیشرفت تحصیلی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]

ت

  • تجربه‌ی دوره‌ی آموزشی رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-21]
  • تعلل ورزی تحصیلی مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • تعلیم و تربیت فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 54-67]
  • تفاوت های جنسیتی مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • تفکر خلاق تبیین پدیدار شناسی آموزگاران از تفکر خلاق کودکان در دبستان. [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 101-123]
  • تفکر مثبت اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]
  • تفکر و پژوهش معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصت‌ها و محدودیت‌های درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
  • تنظیم هیجان مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]

ج

  • جنسیت رابطه‌ ذهن‌آگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانش‌آموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]
  • جهت‌گیری هدف نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]
  • جهت‌گیری هدف نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]
  • جهت گیری هدف پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • جو دانشگاه رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 22-40]
  • جیگساو مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک شده نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 26-51]

خ

  • خودکارآمدپنداری پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
  • خودکارآمدی نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]
  • خودکارآمدی نقش واسطه‌ای هدف‌گذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]

د

  • دانش‌آموز رابطه‌ ذهن‌آگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانش‌آموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]
  • دانش آموزان رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
  • دانش آموزان پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • دانش آموزان پسر دبیرستانی پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
  • دانش آموزان دختر اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 68-85]
  • دانشجویان رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-21]
  • دانشگاه فرهنگیان فارس رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-21]
  • دختران تیزهوش بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
  • درماندگی آموخته شده نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه‌ ذهن‌آگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانش‌آموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]

ر

  • راهبردهای انضباطی معلمان طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]
  • راهبردهای یادگیری خودگردان بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]
  • راهکارهای مقابله ای اسلام اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
  • رضایت زناشویی اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]
  • رفتار اخلاقی بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 54-67]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 54-67]
  • رویکرد مطالعه‌ی عمل فکورانه رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-21]
  • ریاضی نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]

س

  • سبک اسناد نقش واسطه‌ای هدف‌گذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
  • سبک تدریس رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
  • سبک تدریس تفویض کننده رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
  • سبک تدریس متخصص رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
  • سبک های شناختی رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
  • سبک های یادگیری رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
  • سرزندگی تحصیلی نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 26-51]

ش

  • شادکامی رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 22-40]
  • شناخت پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • شهر اصفهان پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
  • شهرستان بابل بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]

ص

  • صبر پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه‏ های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 52-70]

ط

  • طبیعت گرایی بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-100]

غ

  • غایت تربیت فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 54-67]

ف

  • فراشناخت پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • فرصت‌ها معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصت‌ها و محدودیت‌های درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
  • فعالیت محوری تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
  • فلسفه ملاصدرا فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 54-67]

ک

  • کتاب کار و فناوری تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
  • کلمات کلیدی: پدیدار شناسی تبیین پدیدار شناسی آموزگاران از تفکر خلاق کودکان در دبستان. [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 101-123]
  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 68-84]

م

  • مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی گردشگری رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]
  • محدودیت ها معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصت‌ها و محدودیت‌های درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-53]
  • مدیریت کلاس طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-76]
  • معلمان بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 54-67]
  • معلمان دوره ابتدایی بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]
  • مهارت های سطوح برتر تفکر رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 167-189]

ن

  • نشاط ذهنی پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • نظریه انسان گرایی بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-35]
  • نظریه سوپر اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 68-85]
  • نظریه‌های ضمنی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]

و

  • واژگان کلیدی : سبک های هویت پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 144-166]
  • واژگان کلیدی: یادگیری خودتنظیمی پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-143]
  • وضعیت تحصیلی رابطه‌ ذهن‌آگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانش‌آموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 14-25]

ه

  • هدف‌گذاری نقش واسطه‌ای هدف‌گذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 71-98]
  • هدفها بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-100]
  • هوش نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-13]
  • هوش اجتماعی مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-53]
  • هوشهای چندگانه تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 36-56]
  • هیجان‌های تحصیلی نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-25]

ی

  • یادداری مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-20]
  • یادگیری مبتنی بر حل مسئله بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-98]