نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
  • آموزش آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
  • آموزش ابتدایی فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
  • آموزش اثربخش آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
  • آموزش ریاضی تأثیر بکارگیری اپلیکیشن‌های هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
  • آموزش سنتی مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
  • آموزش مبتنی بر رایانه مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]

ا

  • ابعاد سلامت عمومی اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
  • اپلیکیشن‌های هوشمند تأثیر بکارگیری اپلیکیشن‌های هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
  • اخلاق حرفه ای ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
  • ارزشیابی فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
  • اساتید آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
  • اساتید مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
  • اساتید ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
  • اشتراک گذاری اطلاعات بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
  • اصلاحات تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
  • الگوی تدریس بدیعه‌پردازی تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]

ب

  • باورهای خودکارآمدی تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
  • برنامه‌درسی فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
  • برنامه درسی تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]

پ

  • پیش‌دانشگاهی اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]

ت

  • تجارب دانشگاهی رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
  • تدریس ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
  • تدریس اثربخش مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
  • تدریس جیک ساو اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
  • تدریس سکوسازی اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]
  • تعلیم و تربیت رویکرد تربیت معلم : روحیه‏ ی علمی یا روحیه‏ ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
  • تفکر خلاق تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]

ج

  • جستجو و جمع آوری داده ها بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]

چ

  • چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]
  • چند رسانه ای آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
  • چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
  • چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]

ح

  • حل مسأاله تأثیر بکارگیری اپلیکیشن‌های هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]

خ

  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]

د

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
  • دانشجویان رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
  • دانشجویان ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
  • دانشجویان تأثیر بکارگیری اپلیکیشن‌های هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
  • دانش فناورانه بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
  • دانشگاه فرهنگیان آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
  • دانشگاه فرهنگیان فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
  • دانشگاه فرهنگیان رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
  • دانشگاه فرهنگیان فارس رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
  • دستاوردهای تحصیلی رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
  • دوره ابتدایی تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]
  • دوره‌های کارشناسی مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
  • دوره ی پیش دبستانی بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]

ر

  • راهبرد بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
  • رشته آموزش ابتدایی رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
  • روحیه‏ ی علمی رویکرد تربیت معلم : روحیه‏ ی علمی یا روحیه‏ ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
  • روحیه‏ ی معلمی رویکرد تربیت معلم : روحیه‏ ی علمی یا روحیه‏ ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
  • ریاضی مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]

س

  • سبک های اسناد تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش ‏آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]
  • سلامت عمومی اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
  • سواد سلامت دیجیتال بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

ص

  • صلاحیت حرفه ای بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]

ض

  • ضرورت گرایی بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]

ط

  • طراحی مقیاس تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]

ع

  • عملکرد تحصیلی تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش ‏آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]
  • عملکرد تحصیلی رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]

ف

  • فلسفه های آموزشی بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]

ک

  • کار و فناوری بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
  • کسب و کار بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
  • کلید واژه‌ها: آموزش ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]

م

  • مبحث کسر مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
  • مدیریت بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
  • مربیان پیش دبستانی بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]
  • مصاحبه آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
  • مطالعه کیفی آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
  • معلم مراقبتی تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]
  • مهارت اجتماعی اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
  • مهارت‌های مطالعه" بررسی تأثیر آموزش مهارت‌ها و روش‌های مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 23-48]
  • مهارت های مطالعه تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش ‏آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]

ن

  • نگرانی تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]

و

  • واژگان زبان انگلیسی آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
  • وجود گرایی بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]

ی

  • یادداری مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
  • یادگیری مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
  • یادگیری آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
  • یادگیری مشارکتی اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
  • یادگیری مغز محور بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]