نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های ماده (28) از دیدگاه مهارت‌آموزان،مدرسان و برگزارکنندگان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 31-62]
  • آموزش اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • آموزش تعیین تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 121-136]
  • آموزش الکترونیکی اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-30]
  • آموزش تلفیقی اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-109]
  • آموزش زیست شناسی اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-30]
  • آموزش و پرورش بررسی میزان اثربخشی نظام آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از دید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-27]

ا

  • اجتماع‌پذیری معیارهای طراحی فضاهای آموزشی با تاکید بر قابلیت‌های محیطی موثر بر ذهن و رفتار دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 111-140]
  • اختلال اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-30]
  • ارزیابی اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • ارمان گرایی ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 111-132]
  • اطلاعات پردازی بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • اقدام پژوهی اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-30]
  • الگو‌های اجتماعی بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
  • الگو‌های انفرادی بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
  • الگوهای نوین یاددهی- یادگیری بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
  • الگوی پنج مرحله ای بایبی اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
  • الگوی تدریس تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]
  • انگیزش اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-30]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-88]
  • اینده نگری ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 111-132]

ب

  • باغ-مدرسه معیارهای طراحی فضاهای آموزشی با تاکید بر قابلیت‌های محیطی موثر بر ذهن و رفتار دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 111-140]

پ

  • پایبندی بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]
  • پایه ششم ابتدایی بررسی برنامه درسی اجرا شده و کسب شده در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان های شهر مشکان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 29-49]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-30]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-88]

ت

  • تاب آوری اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • تابلوی هوشمند اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-30]
  • تحلیل محتوا زاویه دید و نمای دوری و نزدیکی در ژرفانمایی لوح‌های کتاب ریاضی اول دبستان و تناسب آن ویژگی‌های رشدی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 45-64]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 83-101]
  • تربیت اجتماعی بررسی میزان اثربخشی نظام آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از دید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-27]
  • تربیت سیاسی بررسی میزان اثربخشی نظام آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از دید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-27]
  • تعلل ورزی تحصیلی بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]
  • تعلیم وتربیت ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 111-132]

ح

  • حل مسئله تعیین تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 121-136]
  • حیطه‌های یادگیری اثربخشی ترسیم نقشه‌های‌ مفهومی گروهی بر حیطه‌های یادگیری دانش-آموزان در درس‌شیمی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 65-80]

خ

  • خلاقیت تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]

د

  • دانش آموزان تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
  • دانش آموزان اثربخشی ترسیم نقشه‌های‌ مفهومی گروهی بر حیطه‌های یادگیری دانش-آموزان در درس‌شیمی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 65-80]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • دانشجومعلمان بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی میزان اثربخشی نظام آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از دید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-27]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی رضایت تحصیلی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-120]
  • درس انگلیسی تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]
  • دوره ابتدایی اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-30]
  • دوره مهارت‌آموزی آسیب شناسی دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های ماده (28) از دیدگاه مهارت‌آموزان،مدرسان و برگزارکنندگان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 31-62]
  • دیکته نویسی اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-30]

ر

  • راهبردهای خودگردانی تعیین تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 121-136]
  • رضایت تحصیلی ارزیابی رضایت تحصیلی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-120]
  • رفتارناسازگارانه اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • روحیه ی رقابت- همکاری اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-109]
  • روش بدیعه پردازی تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]
  • ریاضی اول دبستان زاویه دید و نمای دوری و نزدیکی در ژرفانمایی لوح‌های کتاب ریاضی اول دبستان و تناسب آن ویژگی‌های رشدی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 45-64]

ز

  • زیست شناسی پایه دهم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 83-101]

س

  • سیستمهای رفتاری بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]

ش

  • شاخص اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • شهرستان شیراز بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]

ط

  • طراحی آموزشی اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]

ع

  • عقاید مذهبی بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]
  • عقلا نیت ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 111-132]
  • عملکرد معاونان فناوری اطلاعات مقایسه عملکرد معاونان فناوری و اطلاعات مدارس باکارکردهای مصوب و مورد انتظار ازآنان در مدارس شهرستان زرین‌شهر [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 89-109]

ف

  • فراشناخت بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]
  • فراگیران تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-88]

ک

  • کاربست فاوا ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]
  • کارکردهای مصوب مقایسه عملکرد معاونان فناوری و اطلاعات مدارس باکارکردهای مصوب و مورد انتظار ازآنان در مدارس شهرستان زرین‌شهر [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 89-109]
  • کارکردهای مورد انتظار مقایسه عملکرد معاونان فناوری و اطلاعات مدارس باکارکردهای مصوب و مورد انتظار ازآنان در مدارس شهرستان زرین‌شهر [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 89-109]
  • کبفیت زندگی اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • کنترل خشم اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 101-122]
  • کیفیت اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • کیفیت خدمات ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]

ل

  • لوحه‌ها زاویه دید و نمای دوری و نزدیکی در ژرفانمایی لوح‌های کتاب ریاضی اول دبستان و تناسب آن ویژگی‌های رشدی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 45-64]

م

  • ماده28 آسیب شناسی دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های ماده (28) از دیدگاه مهارت‌آموزان،مدرسان و برگزارکنندگان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 31-62]
  • مدارس دوره متوسطه اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • مدارس هوشمند ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]
  • مدارس هوشمند تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-88]
  • مدرسه راهنمایی پسرانه معیارهای طراحی فضاهای آموزشی با تاکید بر قابلیت‌های محیطی موثر بر ذهن و رفتار دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 111-140]
  • مسائل غیرمعمولی تعیین تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 121-136]
  • مشارکت سیاسی بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]
  • مطالعه غیر درسی بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 31-44]
  • معلمان اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • معلّمان بررسی رابطه بین نگرش به فناوری آموزشی ویدیوپروژکتور و میزان استفاده ازآن از منظر معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-100]
  • ملاک اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
  • مهارت‌آموزان آسیب شناسی دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های ماده (28) از دیدگاه مهارت‌آموزان،مدرسان و برگزارکنندگان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 31-62]
  • مهارت آموزان ارزیابی رضایت تحصیلی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-120]
  • مهارت در فاوا ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]

ن

  • نقشه مفهومی اثربخشی ترسیم نقشه‌های‌ مفهومی گروهی بر حیطه‌های یادگیری دانش-آموزان در درس‌شیمی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 65-80]
  • نقطه دید زاویه دید و نمای دوری و نزدیکی در ژرفانمایی لوح‌های کتاب ریاضی اول دبستان و تناسب آن ویژگی‌های رشدی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 45-64]
  • نگرش بررسی رابطه بین نگرش به فناوری آموزشی ویدیوپروژکتور و میزان استفاده ازآن از منظر معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-100]
  • نگرش به فاوا ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]
  • نگرش های صمیمانه اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-109]
  • نوجوان معیارهای طراحی فضاهای آموزشی با تاکید بر قابلیت‌های محیطی موثر بر ذهن و رفتار دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 111-140]
  • نیاز به فاوا ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 63-82]

و

  • واقع گرایی ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 111-132]
  • وب‌سایت تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-88]
  • ویدیوپروژکتور بررسی رابطه بین نگرش به فناوری آموزشی ویدیوپروژکتور و میزان استفاده ازآن از منظر معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-100]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 83-101]

ی

  • یادگیری اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-109]
  • یادگیری خودگردان بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]