آ
                
                
                                    - 
                    
                                                    آموزش
                        
                                                    مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش
                        
                                                    آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش ابتدایی
                        
                                                    فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش اثربخش
                        
                                                    آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش ریاضی
                        
                                                    تأثیر بکارگیری اپلیکیشنهای هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش سنتی
                        
                                                    مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش مبتنی بر رایانه
                        
                                                    مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ا
                
                
                                    - 
                    
                                                    ابعاد سلامت عمومی
                        
                                                    اثربخشی آموزش گروهی ایمنسازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانشآموزان دختر دوره پیشدانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
                                            
- 
                    
                                                    اپلیکیشنهای هوشمند
                        
                                                    تأثیر بکارگیری اپلیکیشنهای هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
                                            
- 
                    
                                                    اخلاق حرفه ای
                        
                                                    ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
                                            
- 
                    
                                                    ارزشیابی
                        
                                                    فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
                                            
- 
                    
                                                    اساتید
                        
                                                    آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
                                            
- 
                    
                                                    اساتید
                        
                                                    مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
                                            
- 
                    
                                                    اساتید
                        
                                                    ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
                                            
- 
                    
                                                    اشتراک گذاری اطلاعات
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
- 
                    
                                                    اصلاحات
                        
                                                    تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
                                            
- 
                    
                                                    الگوی تدریس بدیعهپردازی
                        
                                                    تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ب
                
                
                                    - 
                    
                                                    باورهای خودکارآمدی
                        
                                                    تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
                                            
- 
                    
                                                    برنامهدرسی
                        
                                                    فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
                                            
- 
                    
                                                    برنامه درسی
                        
                                                    تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
پ
                
                
                                    - 
                    
                                                    پیشدانشگاهی
                        
                                                    اثربخشی آموزش گروهی ایمنسازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانشآموزان دختر دوره پیشدانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ت
                
                
                                    - 
                    
                                                    تجارب دانشگاهی
                        
                                                    رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
                                            
- 
                    
                                                    تدریس
                        
                                                    ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
                                            
- 
                    
                                                    تدریس اثربخش
                        
                                                    مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
                                            
- 
                    
                                                    تدریس جیک ساو
                        
                                                    اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    تدریس سکوسازی
                        
                                                    اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]
                                            
- 
                    
                                                    تعلیم و تربیت
                        
                                                    رویکرد تربیت معلم : روحیه ی علمی یا روحیه ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
                                            
- 
                    
                                                    تفکر خلاق
                        
                                                    تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ج
                
                
                                    - 
                    
                                                    جستجو و جمع آوری داده ها
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
چ
                
                
                                    - 
                    
                                                    چرخه یادگیری هفت مرحلهای
                        
                                                    تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 53-74]
                                            
- 
                    
                                                    چند رسانه ای
                        
                                                    آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
                                            
- 
                    
                                                    چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری
                        
                                                    مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
                                            
- 
                    
                                                    چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی
                        
                                                    مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ح
                
                
                                    - 
                    
                                                    حل مسأاله
                        
                                                    تأثیر بکارگیری اپلیکیشنهای هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
خ
                
                
                                    - 
                    
                                                    خودکارآمدی
                        
                                                    اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
د
                
                
                                    - 
                    
                                                    دانش آموزان
                        
                                                    اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 69-94]
                                            
- 
                    
                                                    دانش آموزان
                        
                                                    اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    دانشجویان
                        
                                                    رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
                                            
- 
                    
                                                    دانشجویان
                        
                                                    ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 75-86]
                                            
- 
                    
                                                    دانشجویان
                        
                                                    تأثیر بکارگیری اپلیکیشنهای هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 111-128]
                                            
- 
                    
                                                    دانش فناورانه
                        
                                                    بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه فرهنگیان
                        
                                                    آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه فرهنگیان
                        
                                                    بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه فرهنگیان
                        
                                                    فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه فرهنگیان
                        
                                                    رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه فرهنگیان فارس
                        
                                                    رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
                                            
- 
                    
                                                    دستاوردهای تحصیلی
                        
                                                    رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 25-52]
                                            
- 
                    
                                                    دوره ابتدایی
                        
                                                    تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]
                                            
- 
                    
                                                    دورههای کارشناسی
                        
                                                    مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-46]
                                            
- 
                    
                                                    دوره ی پیش دبستانی
                        
                                                    بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ر
                
                
                                    - 
                    
                                                    راهبرد
                        
                                                    بررسی رابطه گونههای فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
                                            
- 
                    
                                                    رشته آموزش ابتدایی
                        
                                                    رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
                                            
- 
                    
                                                    روحیه ی علمی
                        
                                                    رویکرد تربیت معلم : روحیه ی علمی یا روحیه ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
                                            
- 
                    
                                                    روحیه ی معلمی
                        
                                                    رویکرد تربیت معلم : روحیه ی علمی یا روحیه ی معلمی؟ [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 109-130]
                                            
- 
                    
                                                    ریاضی
                        
                                                    مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
س
                
                
                                    - 
                    
                                                    سبک های اسناد
                        
                                                    تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]
                                            
- 
                    
                                                    سلامت عمومی
                        
                                                    اثربخشی آموزش گروهی ایمنسازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانشآموزان دختر دوره پیشدانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
                                            
- 
                    
                                                    سواد سلامت دیجیتال
                        
                                                    بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ص
                
                
                                    - 
                    
                                                    صلاحیت حرفه ای
                        
                                                    بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ض
                
                
                                    - 
                    
                                                    ضرورت گرایی
                        
                                                    بررسی رابطه گونههای فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ط
                
                
                                    - 
                    
                                                    طراحی مقیاس
                        
                                                    تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ع
                
                
                                    - 
                    
                                                    عملکرد تحصیلی
                        
                                                    تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]
                                            
- 
                    
                                                    عملکرد تحصیلی
                        
                                                    رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ف
                
                
                                    - 
                    
                                                    فلسفه های آموزشی
                        
                                                    بررسی رابطه گونههای فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
                                            
- 
                    
                                                    فناوری اطلاعات و ارتباطات
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ک
                
                
                                    - 
                    
                                                    کار و فناوری
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
- 
                    
                                                    کسب و کار
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
- 
                    
                                                    کلید واژهها: آموزش ایمنسازی روانی در مقابل استرس
                        
                                                    اثربخشی آموزش گروهی ایمنسازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانشآموزان دختر دوره پیشدانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
م
                
                
                                    - 
                    
                                                    مبحث کسر
                        
                                                    مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 49-66]
                                            
- 
                    
                                                    مدیریت
                        
                                                    بررسی رابطه گونههای فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
                                            
- 
                    
                                                    مدیریت استرس
                        
                                                    اثربخشی آموزش گروهی ایمنسازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانشآموزان دختر دوره پیشدانشگاهی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 95-108]
                                            
- 
                    
                                                    مربیان پیش دبستانی
                        
                                                    بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 9-24]
                                            
- 
                    
                                                    مصاحبه
                        
                                                    آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
                                            
- 
                    
                                                    مطالعه کیفی
                        
                                                    آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 49-68]
                                            
- 
                    
                                                    معلم مراقبتی
                        
                                                    تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 83-106]
                                            
- 
                    
                                                    مهارت اجتماعی
                        
                                                    اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    مهارتهای مطالعه"
                        
                                                    بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 23-48]
                                            
- 
                    
                                                    مهارت های مطالعه
                        
                                                    تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-22]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ن
                
                
                                    - 
                    
                                                    نگرانی
                        
                                                    تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-82]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
و
                
                
                                    - 
                    
                                                    واژگان زبان انگلیسی
                        
                                                    آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
                                            
- 
                    
                                                    وجود گرایی
                        
                                                    بررسی رابطه گونههای فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 85-102]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ی
                
                
                                    - 
                    
                                                    یادداری
                        
                                                    مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
                                            
- 
                    
                                                    یادگیری
                        
                                                    مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 103-125]
                                            
- 
                    
                                                    یادگیری
                        
                                                    آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 67-84]
                                            
- 
                    
                                                    یادگیری مشارکتی
                        
                                                    اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    یادگیری مغز محور
                        
                                                    بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-24]
                                            
 
         
     
    
    
 
    عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد