نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج، ایران.
2 کارشناس ارشد علوم سیاسی، معلم آموزش پرورش، کرمانشاه، ایران.
3 کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارمند اداره بهداشت قصرشیرین، ایران.
4 مدیردبیرستان، آموزش و پرورش شهرستان بروجرد، ایران.
5 مدیر عامل مرکز آموزش زبان های خارجی، کرج، ایران .
6 کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ایران.
7 دانشجوی دکترای زبان انگلیسی، معلم آموزش و پرورش سرپل ذهاب، ایران.
چکیده
کلیدواژهها