نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی، مدیر مدارس ابتدایی شهرستان قصر شیرین، ایران.
2 کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ایران.
3 کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی، اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب، ایران.
4 کارشناس ارشد مشاوره شغلی، گروه مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان، ایران.
5 دانشجوی پزشکی هسته ای، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ایران.
6 کارشناس آموزش و برنامه ریزی دانشکده سما واحد سرپل ذهاب
چکیده
کلیدواژهها