هدف این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات در پردیسهای استان قم بود. به این منظور از بین دانشجو-معلمان پردیس پسرانه آیت آلله طالقانی و پردیس دخترانه حضرت معصومه قم به حجم 967 نفر، به روش نمونهگیری طبقهای نسبتی، و با استفاده از فرمول کوکران، نمونهای به حجم 275 نفر (182 پسر و 93 دختر) انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه سروکوآل متناسب با بافت دانشگاهی استفاده شد و دادهها در دو زمینه ادراکات و انتظارات بدست آمد. داده های گردآوری شده با استفاده از t تک نمونه ای و t وابسته تجزیه و تحلیل شد. یافته ها نشان داد که در ادراکات و انتظارات دانشجو-معلمان از کیفیت خدمات، به جز بعد اطمینان، بقیه ابعاد بیشتر از حد متوسط است. همچنین بررسی شکاف بین انتظارات و ادراکات نشان داد که بین ابعاد پاسخگویی و تضمین و همدلی شکاف معناداری بین انتظارات و ادراکات وجود ندارد اما در ابعاد ملموسات و اطمینان، بین انتظارات و ادراکات دانشجو-معلمان شکاف منفی معناداری وجود دارد.
هدایتی, اکبر, رضایی, احمد, رضایی آبگلی, علیرضا, & هدایتی, مصطفی. (1397). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم. آموزش پژوهی, 4(13), 11-22.
MLA
اکبر هدایتی; احمد رضایی; علیرضا رضایی آبگلی; مصطفی هدایتی. "ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم", آموزش پژوهی, 4, 13, 1397, 11-22.
HARVARD
هدایتی, اکبر, رضایی, احمد, رضایی آبگلی, علیرضا, هدایتی, مصطفی. (1397). 'ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم', آموزش پژوهی, 4(13), pp. 11-22.
VANCOUVER
هدایتی, اکبر, رضایی, احمد, رضایی آبگلی, علیرضا, هدایتی, مصطفی. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیسهای استان قم. آموزش پژوهی, 1397; 4(13): 11-22.