• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 10، شماره 40، اسفند 1403 
تعداد مقالات: 5
واکاوی معنای مفهوم «سند» و ارایه راهکارهایی برای اصلاح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران..

صفحه 1-16

بابک شمشیری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 315.96 K

واکاوی مولفه های تفکر خلاق در انیمیشن زوتوپیا

صفحه 17-27

حسین فاریابی؛ محبوبه البرزی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 389.67 K

تحلیل کاربرد آزمون های آماری در ارزشیابی آموزش ورزش در مدارس

صفحه 28-45

رامین ایرجی نقندر

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 550.38 K

پدیدارشناسی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی (بررسی تجربۀ زیستۀ معلمان)

صفحه 46-52

محمد صادقی؛ محسن فرمهینی فراهانی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 520.44 K

رابطه جهت گیری هدف و باورهای خود کارآمدی با رفتار کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان

صفحه 63-73

ناصر برگزینی؛ حیدرعلی زارعی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 429.14 K

آموزش پژوهی نوین
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
شماره 40
شماره 39
شماره 38
شماره 37
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • دسترسی به متن کامل مقالات 1397-11-15
  • این فصلنامه، آماده پذیرش مقالات به زبان انگلیسی نیز می باشد. 1397-11-06
Web Analytics
 
مجوز کریتیو کامنز
این کار مجوز دارد تحت مجوز کریتیو کامنز تخصیص 4.0 بین‌المللی.
 
 

//

 
//


اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب