ا
-
ابراهیمی، عفت
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
-
افتخاری، حجت
پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
-
اقابابا، حیدر
پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
-
امیری طیبی، مسلم
تبیین اهداف تربیتی نظام خانواده بر مبنای آسیب شناسی وضع موجود جهت استفاده در طراحیهای آموزشی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 32-46]
ب
-
بابادی عکاشه، زهرا
اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر یادگیری خودنظمجویی بلندمدت و کاهش اضطراب دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 1-13]
ت
-
تجری، طیبه
مولفههای هویت ملی به روایت کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 47-60]
ر
-
رضایی، پردیس
پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
-
رضایی فرد، اکبر
پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
-
رومانی، سعید
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصتها و چالشهای درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دورهی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]
ز
-
زارع، سمیرا
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
-
زندوانیان، احمد
واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]
ش
-
شیخی، آرزو
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصتها و چالشهای درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دورهی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]
ف
-
فرهادیپور، محمدجواد
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
-
فلاح تفتی، سمیه
اصلاح و بهبود انجام تکالیف و مدیریت کلاس در فضای مجازی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 77-98]
ق
-
قره داغلی، رقیه
مولفههای هویت ملی به روایت کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 47-60]
ک
-
کرنوکر، مرضیه
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصتها و چالشهای درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دورهی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]
-
کیان، مریم
واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]
گ
-
گرامی، محمد حسن
اصلاح و بهبود انجام تکالیف و مدیریت کلاس در فضای مجازی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 77-98]
م
-
موسوی، موسی
اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر یادگیری خودنظمجویی بلندمدت و کاهش اضطراب دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 1-13]
ن
-
نوری، محمود
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
-
نیک پی، ایرج
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصتها و چالشهای درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دورهی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]
و
-
وکیل زارچی، فهیمه
واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد