نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، عفت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
  • افتخاری، حجت پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
  • اقابابا، حیدر پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
  • امیری طیبی، مسلم تبیین اهداف تربیتی نظام خانواده بر مبنای آسیب شناسی وضع موجود جهت استفاده در طراحی‌های آموزشی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 32-46]

ب

  • بابادی عکاشه، زهرا اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر یادگیری خودنظم‎جویی بلندمدت و کاهش اضطراب دانش ‎آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 1-13]

ت

  • تجری، طیبه مولفه‌های هویت ملی به روایت کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 47-60]

ر

  • رضایی، پردیس پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
  • رضایی فرد، اکبر پیش بینی افسردگی بر اساس اهمال کاری و تحریف های شناختی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 61-76]
  • رومانی، سعید بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دوره‌ی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]

ز

  • زارع، سمیرا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
  • زندوانیان، احمد واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]

ش

  • شیخی، آرزو بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دوره‌ی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]

ف

  • فرهادی‌پور، محمدجواد اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
  • فلاح تفتی، سمیه اصلاح و بهبود انجام تکالیف و مدیریت کلاس در فضای مجازی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 77-98]

ق

  • قره داغلی، رقیه مولفه‌های هویت ملی به روایت کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 47-60]

ک

  • کرنوکر، مرضیه بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دوره‌ی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]
  • کیان، مریم واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]

گ

  • گرامی، محمد حسن اصلاح و بهبود انجام تکالیف و مدیریت کلاس در فضای مجازی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 77-98]

م

  • موسوی، موسی اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر یادگیری خودنظم‎جویی بلندمدت و کاهش اضطراب دانش ‎آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 1-13]

ن

  • نوری، محمود اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی-هیجانی بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان پسر دارای عملکرد تحصیلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1404، صفحه 14-29]
  • نیک پی، ایرج بررسی تجارب زیسته معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های درس پژوهی (موردمطالعه: معلمان دوره‌ی ابتدایی شهرستان دورود) [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 15-31]

و

  • وکیل زارچی، فهیمه واکاوی اثربخشی طرح برنامه ویژه مدرسه (بوم) در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 11، شماره 41، 1404، صفحه 1-14]